Vanzari
» Dealer chanel manager
» Direct Sales Account Manager

Tehnic
» Back Office & Customer Care Specialist
» Programator / Designer web - Junior

Back Office & Customer Care Specialist

Orasul: Bucuresti
Tip Job: Full time
Posturi disponibile: 1

CANDIDATUL IDEAL: 

    ▪ 2 ani de experienta in activitatea de Back Office si/sau Customer Care;
    ▪ Cunostin?e avansate de operare PC (Word, Excel, MS Outlook, Power Point, Access, etc);
    ▪ Cunostinte tehnice specifice telecom (constituie avantaj);
    ▪ Experienta in utilizarea unui sistem de facturare specific industriei telecom (constituie avantaj);
    ▪ Experienta in utilizarea unui sistem de ticketing specific industriei IT&C (constituie avantaj);
    ▪ Abilit??i de gândire analitica, persoan? organizat?, metodic?;
    ▪ Abilit??i de comunicare, capacitate de rela?ionare interuman?;
    ▪ Atitudine pozitiva si orientata catre client;
    ▪ Posibilitatea de a lucra in ture.

RESPONSABILITATI / BENEFICII: 

Responsabilitati si sarcini:
    ▪ Raspunde de activarea serviciilor pentru clientii companiei;
    ▪ Raspunde la intrebarile clientilor referitoare la facturare, aria de acoperire, modul de utilizare a serviciilor de acces Internet, informatii privind serviciul Asistenta Clienti, etc;
    ▪ Raspunde de receptia, inregistrarea, scanarea si arhivarea electronica si fizica a documentelor clientilor companiei;
    ▪ Se asigura ca actele si contractele sunt indexate/codate corespunzator in aplicatiile specifice;
    ▪ Raspunde de verificarea actelor necesarea pentru activarea de servicii pentru clientii companiei;
    ▪ Se asigura ca timpul de raspuns pentru email-urile receptionate pe adresa de email a serviciului Back Office este respectat;
    ▪ Se asigura ca datele introduse si modificarile facute in aplicatiile specifice sunt conforme;
    ▪ Se asigura ca datele si modificarile neconforme din sistemul de facturare, care se pot corecta, sunt corectate in timp util;
    ▪ Apeleaza clientii externi pentru colectarea datelor privind gradul de satisfactie referitor la serviciile companiei;
    ▪ Monitorizeaza si gestioneaza solicitarile si reclamatiile primite din partea clientilor interni sau externi;
    ▪ Escaladeaza si pastreaza o legatura permanenta cu departamentele si serviciile ce se ocupa de documentarea si solutionarea reclamatiilor si solicitarilor clientilor interni sau externi;

Oferta (bonusuri, beneficii):
    ▪ Mediu de lucru profesional, echipa tanara, dinamica;
    ▪ Abonament servicii medicale;
    ▪ Laptop.

DESCRIEREA COMPANIEI:  

Idilis este primul operator din Romania care a implementat tehnologia 4G avand in prezent cea mai mare arie de acoperire pentru serviciile de comunicatii 4G din Romania.

Misiunea Idilis este de a oferi clientilor sai cele mai bune servicii de comunicatii 4G si de a le asigura un suport permanent pentru accesul neingradit la aceste servicii.

Valorile Idilis sunt integritarea, corectitudinea, loialitatetea fata de clienti si permanenta preocupare de a pune la dispozitia clientilor nostrii cea mai noua tehnologie disponibila pe plan mondial.

Daca impartasesti valorile Idilis te asteptam cu drag in randurile unei echipe tinere, dinamice , entuziaste si motivate!
Acasa | Servicii si tarife | Acoperire | Companie | My Idilis | Cariere | FAQ | ANPC
Puncte de vanzare | eShop | Legal | Linkuri utile | Contact | Responsabilitate sociala
COPYRIGHT (©) 2013 ALL RIGHTS RESERVED IDILIS