Indicatori privind calitatea serviciilor furnizate

In conformitate cu decizia ANCOM nr. 1201/2011, furnizorii de servicii de telecomunicatii sunt obligati sa masoare indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet și sa publice valorile masurate ale parametrilor aferenti.

In tabelul de mai jos se regasesc valorile masurate ale indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet.

Indicatori privind Calitatea Serviciilor Furnizate

Q3-2015

Q4-2015

Q1-2016

Q2-2016

Termenul necesar pentru furnizarea serviciului

5 zile

5 zile

5 zile

5 zile

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri

1 zi

1 zi

1 zi

1 zi

b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri

1 zi

1 zi

1 zi

1 zi

c. Cereri de activare a serviciului de Internet solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

100%

100%

100%

100%

2. Termenul de remediere a deranjamentelor

5 zile
(120 ore)

5 zile
(120 ore)

5 zile
(120 ore)

5 zile
(120 ore)

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

123 ore

128 ore

125 ore

127 ore

b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

343 ore

350 ore

348 ore

352 ore

c. Deranjamente reclamate remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

79.32%

73.45%

75.35%

74.25%

3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final

a. Frecventa reclamatiilor utilizatorilor finali

0,1798

0,1858

0,1738

0,1816

4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

a. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

0,1776

0,1830

0,1725

0,1707

5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii

a. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii

0,0003

0,0003

0,0003

0,0003

6. Termenul de solutionare a reclamatiilor

31 zile
(720 ore)

31 zile
(720 ore)

31 zile
(720 ore)

31 zile
(720 ore)

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii

124 ore

139 ore

141 ore

142 ore

b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii

338 ore

345 ore

338 ore

339 ore

c. Reclamatii remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

79,56%

73,96%

75,16%

74,88%



Acasa | Servicii si tarife | Acoperire | Companie | My Idilis | Cariere | FAQ | ANPC
Puncte de vanzare | eShop | Legal | Linkuri utile | Contact | Responsabilitate sociala
COPYRIGHT (©) 2013 ALL RIGHTS RESERVED IDILIS